Whoaaayh ! Welcome to Muhammad Hafiq Official Blog . Be Nice To Me or Just Leave From This Blog Okay . Thanks :D

Tuesday, April 12, 2011

Changes :)

Have youu see any changes of my life ? (ada kamu nampak ape ape perubahan dalam kehidupan saya) . Haha , Smart tak Blog sayaa ? xD. Shhhh! diam , tak perlukan komen anda :P . Ini Penat lelah saya dgn Hazeem, bestfriend saya. Ahahahha. Lama bhai tak update. Dah jadi rumah usang dah, Kesiann. Then aku privatekan jab.      Eh, Jap* Salah eja pulak xD. Skrg ni, Hafiq dah baik. Suka tido awal :) Tk mcm dulu, pukul 2 bru tido. Bangun pun Pukul 2 petang. Agak memalukann xD But Now, pukul 1120 dah tido. Because of sekolah pagi. Haha. Hafiq taknak ngntok ngntok dkt sekolah. kang tak masuk ilmuu kang. Hahahaha :D  Budak baik budak baik, Ohh. Skrg kan, susah nak Online dohh! Laptop rosak, Maa saya taknak repair pon. -..- Ok! skrg saya dah addictedd dgn lgu Hardcore xD, Hardcore juga dikenali sebagai Hxc. Lagu hardcore damn Awesome (Y) Kadang kadang Hafiq pun turut menyanyi lgu hardcore, sampai sakit tekak. * Dieorg menyanyi dalam Menjeret. Faham? Err! kalau tak tahu, die org dipanggil screamer. Menyanyi dalam menjeret. Ahahah, kdng kdng Rase mcm BODOH je nyanyi sampai nak jerit jerit . Hahah. That All For Today , ByeBye :]

No comments:

Post a Comment